Training

Om het niveau van uw management en medewerkers op peil te houden is training het instrument bij uitstek. Trainen richt zich op kennis, vaardigheid en attitude en ook op werkafspraken waardoor u in de praktijk al snel resultaat ziet. We werken vanuit uw ambitie, ontwikkeldoelen en actualiteit en betrekken management en medewerkers zowel bij het voortraject als bij de implementatie.

In het kort

  • de actualiteit en de doelen van de organisatie centraal
  • werken vanuit ingebrachte praktijksituaties van deelnemers
  • een veilige en tevens uitdagende leeromgeving
  • reflectie met behulp van feedback, audio-visuele hulpmiddelen of door de inzet van acteurs

Trainings-
onderwerpen

  1. Klantgericht werken
  2. Commerciƫle vaardigheden
  3. Teamwork
  4. Overtuigend presenteren
  5. Adviesvaardigheden
  6. Leiderschaps- ontwikkeling
  7. Oplossingsgericht coachen
  8. Functionerings-, Beoordelings- en POP-gesprekken
  9. Feedbacktraining
  10. Omgaan met veranderingen

Aanpak

Voor een effectief programma-op-maat sluiten wij aan op de ontwikkelingen in en rond uw organisatie. Deze brengen we door vooronderzoek en intakegesprekken in beeld. Daarnaast kan een training ook aangevuld worden met coaching, intervisie, teamactiviteiten of een toolkit waarmee u zelf uw medewerkers traint. Na de training bespreken wij met u de resultaten en de evaluatie en ontvangt u aanbevelingen zodat de deelnemers de trainingsresultaten in hun werk integreren, rekening houdend met het leervermogen van medewerker, team en organisatie. Een werkwijze van investeren in mensen en resultaten borgen, ook op langere termijn.

Neem contact op >

Trainings-
onderwerpen

  1. Klantgericht werken
  2. Commerciƫle vaardigheden
  3. Teamwork
  4. Overtuigend presenteren
  5. Adviesvaardigheden
  6. Leiderschaps- ontwikkeling
  7. Oplossingsgericht coachen
  8. Functionerings-, Beoordelings- en POP-gesprekken
  9. Feedbacktraining
  10. Omgaan met veranderingen